Fortsatt utfordrende å oppnå tilfredshet hos de reisende? Her er noen gode råd
4 min
Posted: 15 September 2020Topics: Blogg

Forretningsreiser er ikke alltid like enkelt. De kan forårsake bekymring for den reisende, enten det er på grunn av skyldfølelse for å være borte fra familien, ukjente omgivelser, tidsplanlegging eller sikkerhetsspørsmål. Det er viktig å lytte til dine reisende og passe på at de er tilfredse og fornøyde. For forretningsreisebransjen var 2017 året da bedrifter ble mer bevisste på sine ansattes behov og velvære.
I den nyeste utgaven av Business Travel News ved navn Voice of the Traveler undersøkte de hvor tilfredse forretningsreisende er med reiseprogrammene sine, for å finne ut mer om hva reisende ønsker og trenger når de er på farten. Basert på antall reiser en forretningsreisende foretar seg i løpet av et år, kom de fram til at følgende faktorer er viktigst for en vellykket reise:
- Tilgang til pålitelig Internett.
- Tilgang til assistanse i tilfelle reiseforstyrrelser
- Praktiske reisetidspunkter, hotellbeliggenhet osv.
- Enkel føring av reiseregning
- Støtte i forbindelse med personlig sikkerhet