Skip to main content

Slik fikk Umpqua Bank mer igjen for forretningsreisene

Business-traveler-booking-trip-online.jpg

Større avkastning på forretningsreiser hos Umpqua Bank

2 min
Bedrift:
Umpqua Bank
Bransje:
finanstjenester

Umpqua Bank har eksistert i over 60 år. Den første filialen åpnet i 1953, og visjonen deres er «mennesker, ikke penger». I dag har Umpqua over 350 filialer rundt om i USA, og banken tilbyr også mobiltjenester.

Travel Manager hos Umpqua Bank, JJ Giachetti, forsto tidlig at det var viktig å finne et forretningsreisebyrå som var like opptatt av teknologisk utvikling som banken. Byrået måtte også kunne tilby et bredt utvalg av muligheter, god avkastning på investeringer og en høy online-andel.

Se videoen for å finne ut hvordan den lave kostnadsstrukturen og den globale plattformen til Egencia bidro til at Umpqua Bank økte avkastningen og fikk en online-andel på hele 94 %.

Vil du også øke policyetterlevelsen og valgmulighetene? Snakk med oss i dag.

Utskrift:

«Vi er svært opptatt av teknologisk utvikling, og plattformen til Egencia var veldig lett å innlemme i bedriftskulturen vår. Noe annet Egencia kan tilby, er mange ulike overnattingssteder som utfyller de hotellene jeg foretrekker. Andre forretningsreisebyråer har kanskje rundt 70 000 hoteller, mens dere har 500 000. Det er fantastisk! Det geniale med Egencia og avkastningen vi får, er at kostnadsstrukturen er lav, og at det vi sparer på administrasjon av ubrukte billetter, dekker utgiftene. I tillegg til alt dette har dere et verktøy som medarbeiderne faktisk vil bruke, og online-andelen er høy. Hvis ingen liker verktøyet, kommer ingen til å bruke det. Jeg har måttet bruke andre verktøy tidligere i karrieren som ikke engang var i nærheten av samme online-andel. Vi har innført en solid reisepolicy der de ansatte får velge reisemålet, mens vi forsiktig veileder dem gjennom bestillingsportalen mot overnattingsstedet vi foretrekker. Det at 94 % bestiller på nettet i stedet for per telefon, og at 94 % bruker våre interne tjenester i stedet for eksterne, kaller jeg suksess i verdensklasse. Jeg synes det er fantastisk. Jeg får hjelp av min Account Manager til å legge strategiske planer for kommende arrangementer og andre muligheter. Hun bidrar også med løsninger for konferanser og gruppebestillinger, noe vi ikke hadde tidligere, men som vi nå implementerer. Jeg liker virkelig Egencia. Jeg har jobbet med dette i 17 år, og verktøyet til Egencia er helt fantastisk. Jeg kan ikke få sagt det nok!»

Var dette innholdet nyttig?
0

Trenger du bedre reiseadministrasjonsløsninger? Vi kan hjelpe deg.