

Ressurser for forretningsreisende
Viktige ressurser for å hjelpe deg med å planlegge og administrere forretningsreiser
Må du kontakte Egencias kundeservice?
Egencia mottar for øyeblikket flere forespørsler enn vanlig fra reisende, noe som fører til lenger ventetid. Selv om flyselskapene gjør sitt beste for å håndtere gjenopptagelsen av reiser, som har vært raskere enn ventet, sliter de fortsatt med lav bemanning, færre avganger og streiker.
Egencia skal gjøre sitt beste for å hjelpe sine reisende gjennom disse uvanlige, men midlertidige utfordringene.

Hjelp oss med å hjelpe deg
- Hvis det er over 72 timer til du skal reise, send en e-post til kundeservice.
- Når du kontakter kundeservice, ber vi om at du blir på telefonen og ikke legger på. Vi kommer til å svare deg.
- Har du generelle spørsmål, eller vil sjekke priser og tilgjengelighet, bruk heller bestillingsverktøyet online eller mobilappen.
- Vi ber om at du unngår å sende oppfølginger på e-post etter at du har sendt din første forespørsel.
Bruk Egencias bestillingsverktøy eller mobilapp
- Se over bestillerprofilen din og sørg for at den er oppdatert (navn slik det står i passet, telefonnummer, flybonuskort, osv.)
- Løs inn tilgodebeløp online (kun Nord-Amerika)
- Bestill din nye reise online
- Endre eller avbestill online − les hvordan du avbestiller reisen din online
- Sjekk Egencia Travel Advisor for å få oppdateringer om innreisekrav og krav til COVID-testing og munnbind.
Har du flere spørsmål? Ta en titt på de ofte stilte spørsmålene nedenfor.


Egencias mobilapp
Egencia-appen gir forretningsreisende, reisebestillere, godkjennere og Travel Managers all den informasjonen de trenger. De kan dessuten bestille, administrere og se forretningsreisene sine når som helst.
Hold deg oppdatert under reisen og få eksklusive privilegier kun tilgjengelige i Egencia-appen.
Bestilling av forretningsreiser med Egencia
- Hvordan kan jeg logge på hos Egencia for første gang for å bestille en forretningsreise?
- Hvordan kan jeg finne brukernavnet og/eller passordet mitt?
- Hvordan kan jeg legge til eller oppdatere informasjon om bonusordning, sete- og matpreferanser, passnummer, mobilnummer og kontaktperson i nødsituasjoner på forretningsreiseprofilen min?
- Last ned Egencia-appen til iOS eller Android. Du vil raskt oppdage at det er enkelt og intuitivt å bestille og administrere forretningsreiser.
- Hvordan kan jeg bestille fly, velge sete og se bagasjeinformasjon?
- Hvordan kan jeg løse inn tilgodebeløpene mine direkte på Egencias nettsted hvis flyvningene mine endres eller kanselleres?
- Hvordan kan jeg bestille hotell og legge til eller oppdatere informasjon om hotellbonusordninger?
- Hvor kan jeg finne informasjon om visum og pass? (kun EMEA)
- Hvordan kan jeg se eventuelle reiserestriksjoner?


Administrer forretningsreisene dine
- Hvordan sjekker jeg inn på flyet mitt online?
- Hvordan endrer eller avbestiller jeg flybestillingen min?
- Hvordan endrer eller avbestiller jeg hotellbestillingen min?
- Hvordan avbestiller jeg reisen min – inkludert fly, hotell, tog og leiebil – online eller i appen?
Hjemme igjen
- Hvor kan jeg se mine tilgjengelige kvitteringer/fakturaer fra en forretningsreise på Egencias nettsted for en effektiv behandling av reiseregninger?
- Hvordan bruker jeg AirHelp ((hvis bedriften er påmeldt) for å få kompensasjon for forsinkede eller innstilte flyvninger som var del av forretningsreisen min?


Behøver du mer hjelp eller støtte fra Egencia til å organisere reisen?
- Logg inn på hjelpesenteret til Egencia eller bruk chatten vår for å få hjelp med det samme.
- Delta på et virtuelt kurs for å få ekspertråd om vanlige utfordringer med forretningsreiser.
- Se våre videoer som tar for seg en rekke emner innen forretningsreiser.
Finner du fremdeles ikke det du leter etter?
-
Hvis bedriften din bruker Egencia og du ønsker å komme i kontakt med Egencias kundeservice, men har problemer med å logge inn, kan du klikke her, så blir du videresendt til supportsiden.
