

Amex GBT Egencia: Den anerkjente plattformen for moderne forretningsreiser
Amex GBT Egencia (Egencia™) gir grunnlag for reisesuksess fra ende til ende ved å alltid jobbe for å levere enestående valg, verdi og opplevelse.
Vi er i en egen klasse
Vår teknologidrevne kundeservice og fokus på utmerket service gjør at Egencia er i en klasse for seg.
Bransjeledende på service
Vår plattform og våre tjenester får konsekvent en rangering på over 95 % for kundetilfredshet.
Førsteklasses support til reisende
Vi leverer tjenester til over
to millioner reisende i over
60 land.
Global anerkjennelse
Egencia er stolte av å støtte over 9000 bedrifter av alle størrelser over hele verden.
Plattformen vår kan optimaliseres for alle typer brukere, i både store og små bedrifter.
Teknologi er del av vårt DNA
Vi benytter oss av teknologi utviklet av globale teknologiganter, og vi er nå en del av verdens viktigste B2B-reiseløsninger.
Analyser basert på kunstig intelligens
Vår kunstige intelligens gir skreddersydde brukeropplevelser som skaper økt verdi for bedriftens forretningsreiseprogram.
API-løsninger
Egencias åpne API-plattform gjør det mulig å opprette robuste integrasjoner som hjelper deg med å automatisere, forbinde og forenkle reiseregning- og utgiftsadministrasjonen.
Uslåelig reiseutvalg
Vi er ledende i bransjen, med over 290 globale flyselskaper og 650 000 overnattingssteder.
Bransjens første NDC-tilbud
Egencia er den første til å tilby sine kunder New Distribution Capabilities.
Egencia-prefererte priser
Vi gir forretningsreisende mest for pengene med tilgang til spesialpriser på flybilletter.
Den unike kombinasjonen av utvalg fra både Amex GBT og Egencia sørger for enestående valgmuligheter og valuta for pengene på bestilling av fly, hotell, bil og tog.
Kontinuerlig innovasjon
Vi jobber kontinuerlig med forbedring og innovasjon på tvers av våre online- og offline-tjenester.
En smart bestillingsopplevelse
Vår teknologi tilbyr den smarteste og raskeste bestillingsopplevelsen for å tilby de beste rutene og prisene basert på brukernes preferanser.
Dokumentert optimalisering
Vår kunstige intelligens og maskinlæring sikrer den beste opplevelsen og optimalisering av besparelser, reisendes velferd og bærekraft.
Vi har den raskeste innovasjonen i bransjen basert på data fra flere hundre millioner online-transaksjoner hvert år.
Slik skiller Egencia seg ut
Data og utvikling som skaper bedre reiseopplevelser.
Vi har alle et felles mål – bedre reiser for alle.
Bærekraft betyr støtte til miljøvennlige, varige initiativer.
Vi tilbyr en komplett tjeneste for reiser, globalt innhold og ledende teknologi.
Et forretningsreisebyrå for alle på teamet
«Med Traveler Tracker hadde vi oppdatert informasjon om hvor de reisende befant seg og en tydelig oversikt over planlagte og avbestilte reiser. Når nye land ble kategorisert som høy risiko, kunne vi raskt finne reisende og hjelpe dem med å komme seg hjem».
− Franziska Marschall, Travel Management Specialist hos J. Wagner GmbH
95%
Tilpasning på nett
Døgnåpen
Varsler og reiseråd i sanntid
Over 30 språk
Reisekonsulenter som kan kommunisere med dine reisende
Over 40 000 medlemmer
Nettverksbygging for Travel Managers
Alle hotellbestillinger for teknikerne våre gjøres via Egencia-appen. Appen fungerer bra for selskapet vårt og hjelper oss å være oppdaterte under hele reisen.
96 %
Kundetilfredshet
~ 2 minutter
Med AssistMe får du hjelp når du trenger det, uansett hvor du er
Opptil 70 % besparelser
på hotellbestillinger i siste liten
4,6 stjerner
Topprangert mobilapp for reiser

«Jeg var i Zürich i forretningssammenheng og fikk beskjeden sent på natten.» Etter å ha ringt kundeservice gjorde de alt de kunne for å få medarbeideren vår tilbake til Melbourne. Det tok en ekstra dag å organisere alt på så kort varsel, men jeg hadde aldri klart det uten hjelp og støtte fra kundeservice.»
− Veronica Lemmer, Senior Human Resources Business Partner hos Infosys
90 %
godkjenningsforespørsler håndteres innen 24 timer
80 %
etterlevelse av reisepolicy
Over 100 000
timer investeres årlig i å lære opp reisekonsulenter til å yte fremragende service
Døgnåpen
Finn og varsle ansatte om viktige oppdateringer
«Egencias portal gir de ansatte en bedre bestillingsopplevelse samtidig som vi kan følge med på kostnadene.»
Flere enn 15 oversiktssider
for å følge med på reiseutgiftene, spore tilgodebeløp fra flyselskaper og maksimere besparelser i Egencia Analytics Studio
92 %
av flyprisene er like eller billigere enn konkurrentenes publiserte flypriser
37 USD
i gjennomsnittlig besparelse med optimalisert hotellbestilling
35 000
overnattingssteder og 40 flyselskap med Egencia-prefererte priser

Hvorfor jobbe for Egencia?
Hos Egencia ønsker vi å skape et inkluderende arbeidsmiljø med en mangfoldig arbeidsstyrke. Vi får gode resultater ved å stole på hverandre, og vi oppfordrer alle til å si sin mening, si fra og være seg selv.
Be om en demonstrasjon for å se hva Amex GBT Egencias reiseadministrasjonsløsninger kan gjøre for deg.
Er du allerede kunde? Ta kontakt med Amex GBT Egencias kundeservice.