

Raske og effektive reiseadministrasjonsløsninger
Over 1500 kunder innfaset i 2019
Vi jobber i en takt som møter dine forretningsreisebehov. Hvis det haster, kan vi sørge for at du kommer i gang i løpet av en uke.
Kom i gang med forretningsreiseprogrammet ditt
Våre implementeringseksperter gir deg tilgang til en hel rekke funksjoner slik at du kan administrere forretningsreiseprogrammet ditt online. Du får en administratorprofil som inkluderer navnet ditt og e-postadressen din, slik at du kan administrere alle aspekter ved Egencia-portalen din.

Kom i gang på 3 steg
Steg 1: Opprett profiler for dine ansatte
Last opp flere profiler raskt og enkelt.
Steg 2: Legg til betalingsmåter
Legg til bedriftens kredittkort og informasjon om sentralfakturering, eller be de reisende om å legge til sine egne kredittkort i profilen sin.
Steg 3: Legg til retningslinjer for forretningsreiser
For å sørge for at dine ansatte tar de beste reisevalgene for bedriften din tilbyr vi verktøy slik at du enkelt kan dele og administrere reisepolicyen din.

Kontinuerlig støtte på forretningsreisen
Vi tilbyr eksklusive hjelpemidler slik at du og teamet ditt kan få mest mulig ut av Egencia samt hjelp med å håndtere endringer i virksomheten din.
- Reiseadministrasjonssenter: Alle hjelpemidler på ett sted
- Intern og ekstern opplæring: Inkludert behovsbaserte videoer
- Velkomstmeldinger: En serie e-poster sendt av Egencia
- Travel Manager-bibliotek: Tilpassede e-postmaler som hjelper deg å kommunisere internt
- Nettsamfunn for Travel Managers: Nyttige tips og triks samt et brukerforum

Et avansert forretningsreiseprogram
Hvis du har et mer komplisert forretningsreiseprogram, kan du og dine interessenter få tildelt en egen implementeringsansvarlig. Den implementeringsansvarlige retter seg etter dine spesifikke behov og sørger for at administrasjonen av forretningsreiseprogrammet blir enkel.
Anbefalt til deg
Finn ut hvordan vår forretningsreiseløsning kan hjelpe deg i dag