Skip to main content

Mark Hollyhead, Chief Operating Officer og SVP of Customer Success

Mark-Hollyhead-hero-banner-image-desktop
Mark-hollyhead-hero-banner-mobile

Mark Hollyhead

President

BIOGRAFI

Mark Hollyhead tar med seg 25 års global erfaring med salg, markedsføring og drift innenfor reiselivs- og telekommunikasjonsbransjen inn i sin nye rolle som driftsdirektør.

I 2010 begynte Mark hos Egencia. Til å begynne med var han Senior Vice President (SVP) for Amerika, fram til han i 2016 ble utnevnt til global Chief Operating Officer (COO). Før han begynte hos Egencia, jobbet Mark som Head of Transformation hos Vodafone. Før dette hadde han en rekke lederstillinger i British Airways, der han var i 15 år. Han var blant annet Vice President of eCommerce and Customer Contact, og Head of Revenue Management for langdistansevirksomheten globalt.

Mark avsluttet tiden sin hos British Airways som Head of London Heathrow Customer Operations, der han hadde hovedansvaret for terminal 1, 3 og 4. Han var også styreleder i utvalget for terminal 5, som var ansvarlig for å designe kundeopplevelsen og samlingen av alle driftsenheter i en og samme terminal.

Mark har en MBA i strategi og distribusjon fra City of London Business School og etterutdannet seg i økonomi ved Birkbeck University of London.

Er du lidenskapelig opptatt av reising og teknologi?

Se gjennom våre stillingsannonser og kom og jobb sammen med oss i Egencia.