Skip to main content

De 100 Beste Hotellene for Forretningsreisende

Egencias 100 beste forretningshoteller

3 min
Publisert: 20 February 2020
Corporate-travelers-enjoy-Top-100-Hotels.jpg

Av Andrew Dyer, Vice President of Global Supply

Hvert av hotellene i programmet for Egencia-prefererte priser forstår hva forretningsreisende ønsker og trenger, og jobber aktivt for å gi dem en så god opplevelse som mulig. I den årlige kåringen av Egencias 100 beste forretningshoteller anerkjenner vi hoteller som konsekvent overgår forventningene og begeistrer reisende.

En elitegruppe av hoteller rettet mot forretningsreisende

Hotellene som fikk en plass på listen over de 100 beste, strakk seg ekstra langt for å forstå de unike behovene til forretningsreisende. Vi analyserte hotellenes kampanjer, popularitet med tanke på bestillinger, bonusordninger, frokosttilbud og kundevurderinger. I 2019 tok vinnerhotellene imot flere enn 110 000 reisende i 16 ulike land og tilbød nesten 125 000 romnetter med frokost og over 75 000 med poeng. I tillegg til disse bemerkelsesverdige prestasjonene fikk de 100 beste hotellene også en perfekt rangering fra Egencias forretningsreisende. Det er ikke enkelt å opprettholde en rangering på 100 prosent. Hvor mange samkjøringsbrukere kjenner du med en poengsum på 5,0?

Det gjør kundevurderingen på 100 prosent for hvert av disse hotellene desto mer imponerende. Rabattprogrammer er en av flere faktorer Egencia vurderer når vinnerne skal kåres, men dette er ikke en liste over hoteller med de laveste prisene. De 100 beste forretningshotellene prøver hele tiden å forstå de forretningsreisende og skreddersy kundeserviceprogrammene sine for å gi dem et så godt tilbud som mulig.

Hvordan kan de 100 beste hotellene hjelpe ditt reiseprogram?

Etter aktsomhetsplikten er hovedprioriteten til Travel Managers å sikre at de forretningsreisende får en sømløs opplevelse, slik at de kan fokusere på jobben sin. Travel Managers kan stole på at de 100 beste forretningshotellene både oppfyller aktsomhetsplikten og tilbyr en god reiseopplevelse. Når Travel Managers anbefaler et av de 100 beste hotellene til bedriftens reisende, gir det dem også en mulighet til å minne de ansatte på reisepolicyen og dele annen nyttig informasjon.

Reisende og reisebestillere vet at de har en pålitelig global ressurs når de skal bestille forretningsreiser. Reisebestillere som administrerer ledelsens bestillinger, vet dessuten at ingen tid vil gå tapt på grunn av ineffektiv innsjekking, samt at eventuelle problemer håndteres på en effektiv måte. De samme faktorene – bestillingspopularitet, prefererte priser, tilleggstjenester – tas i betraktning for alle hotellsøk på Egencia-plattformen og i appen, noe som gjør at de reisende kan være trygge på valget sitt.

Hoteller med den vinnende kombinasjonen

Egencia stiller alltid opp for de beste leverandørene sine, uansett om det er snakk om hoteller som har lyst til å komme på neste års liste, eller hoteller som vil gjenta suksessen. Vi har verktøyene, teamet og erfaringen som skal til for å hjelpe kunderettede hoteller med å betjene de mange millionene av aktive forretningsreisende fra Egencia. Dette gjelder hoteller i alle størrelser. I de fleste tilfeller er formelen for å tilby kunderettet service den samme enten hotellet er stort, lite, uavhengig eller en del av en større gruppe.

Selv om robuste bonusordninger åpenbart er en attraktiv funksjon for forretningsreisende, vet vi at det ikke alltid er mulig for hoteller å tilby dette. Nøkkelen er å gi de forretningsreisende en unik opplevelse. Å skape et miljø basert på forretningsreisende som målgruppe og virkelig satse på områdene der overnattingsstedet ditt skiller seg ut, er alltid en vinnende kombinasjon for å bygge opp grunnleggende tillit blant reisende og bedriftsteamene deres.

Vi er stolte av å støtte leverandører som jobber for å være kunderettede, og som deler vårt engasjement for å etablere en tillitsfull relasjon til Travel Managers. Vi setter stor pris på hoteller som samarbeider med oss for å tilby en så god opplevelse som mulig. Det er ingenting som er mer verdifullt for kundene våre enn å vite at de reisende bor på et overnattingssted som oppfyller aktsomhetsplikten, gir valuta for pengene og har flotte fasiliteter. Gratulerer igjen til vinnerne!

Var dette innholdet nyttig?
0

Er du på utkikk etter bedre løsninger for forretningsreiser? Kontakt oss.