En sterk reisekultur bidrar til å rekruttere og beholde ansatte

I en tid der konkurransen om de ansatte er hard, er det svært viktig å ha en sterk reisekultur for å skille seg ut blant konkurrentene. Dette innebærer å prioritere en reisekultur som gir de ansatte friheten til å møte ledere, kunder og partnere – og samarbeide med kolleger – ansikt til ansikt. En ny rapport fra Harvard Business Review Analytic Services i samarbeid med Egencia viser at bedrifter med en sterk reisekultur har dobbel så stor forbedring i medarbeidertilfredshet enn de med en svak reisekultur. Det kan hjelpe ansatte med å bli mer produktive, prestere bedre og føle seg mer fornøyd med arbeidet. Rapporten avslører også at en tredjedel av næringslivsledere vil vurdere å forlate sin nåværende stilling for en konkurrent med en sterkere reisekultur, noe som viser at forretningsreiser har en innvirkning på bedriftens verdiposisjon for de ansatte. Last ned rapporten for å lære mer om
- hvordan en sterk reisekultur kan være en viktig faktor når det gjelder å tiltrekke seg og beholde dyktige ansatte
- viktige faktorer for å skape en sterk reisekultur
- de viktigste årsakene til at bedrifter sliter med å skape en sterk reisekultur, og hvordan det er mulig å unngå dem
- reisestrategier for å tiltrekke seg ansatte og beholde dem – og samtidig forbedre sluttresultatet
- hva reisearrangører og ledere kan gjøre nå for å skape en sterk reisekultur for fremtiden
Les rapporten i dag for å finne ut hvordan en sterk reisekultur kan gi bedriften din en konkurransefordel når det gjelder å rekruttere og beholde ansatte.