Skip to main content

Endringer i Travel Manager-rollen

Posted: 14 September 2021
Changing role of travel manager

Travel Manager-rollen har ofte vært under vurdering i mange bedrifter, men i løpet av de siste året har rollen blitt utvidet betraktelig. De har ikke bare måttet ta hensyn til reisendes vanlige behov, holde oversikt over utgifter og besparelser og ta seg av samarbeidet med leverandører, de har også måttet prioritere aktsomhetsplikten, sikkerhet og velferd.

Travel Managers har det siste året jobbet enda tettere med toppledelsen, de ansvarlige for risikostyring, juridiske spørsmål, personalansvar, økonomi, innkjøp, forholdet til myndighetene og andre viktige stakeholdere for å definere «nødvendige reiser», nye regler for reiser og hvordan bedriften kan oppnå vekst uten å reise.

Dette får du vite mer om i webinaret

Du får høre fra Michele Shry fra Petco, Jennifer Zimmerman fra Manpower Group og Will Tate fra Goldspring Consulting, som vil diskutere følgende:

  • Hovedkomponentene i dagens Travel Manager-rolle
  • Hvilke ferdigheter Travel Managers må mestre når reisevirksomheten gjenopptas
  • Hvordan reisepolicy og samarbeidet med leverandører har endret seg
  • Viktige suksessfaktorer som Travel Managers bør følge med på for å vise sin verdi i bedriften

Bli med på dette 60-minutters webinaret, i samarbeid med BTN Group, for å lære mer om nøkkelfunnene fra en undersøkelse utført av Egencia tidligere i år.

Legg inn opplysningene dine for å se nå