Skip to main content

Reiseadministrasjonstjenester og kundeservice

Støtte for reiseadministrasjon med eksperthjelp fra kundeservice

5 min
Publisert: 17 November 2020
business-travel-management-services-and-support.jpg

Av Amir Sadeghi, Senior Marketing Manager, Customer Experience Programs

Kunder er det viktigste for alle virksomheter. De er drivkraften som får bedrifter til å skape innovative løsninger samt utvikle og forbedre seg. Hos Egencia får jeg tilbakemeldinger fra kunder om hva de synes om våre tjenester for forretningsreiseadministrasjon, fra innfasings- og oppstartsprosessen til optimalisering av forretningsreiseprogrammene deres.

Opp gjennom årene har vi sett at de mest effektive løsningene og tjenestene for reiseadministrasjon tar hensyn til de ulike behovene til reisende og Travel Managers. Implementeringsteamene våre hjelper kundene våre gjennom innfasings- og oppstartsprosessen for å sikre at alt går knirkefritt.

Når innfasingsprosessen er ferdig, samarbeider Account Managers med kundene om å optimalisere forretningsreiseprogrammene deres. Og når det gjelder ansatte som er på reisefot, er våre kundeservicemedarbeidere tilgjengelige for å hjelpe dem hvis det skulle oppstå problemer. Travel Managers kan også få støtte gjennom nettsamfunnet Egencia Connect Community, der de kan knytte kontakter og utveksle råd og innsikt med andre i bransjen.

La oss se nærmere på hvordan disse teamene med eksperter hjelper kundene våre, og hva kundene sier.

Personlig tilpasset, intuitiv innfasing med hjelp fra eksperter

Implementeringsteamet vårt tilbyr en rekke verktøy for å sikre at lanseringen av reiseprogrammet blir vellykket. Dette omfatter blant annet enkel opprettelse av reiseprofiler, muligheter for egenopplæring på nett samt ekstern opplæring, i tillegg til maler og ressurser for intern kommunikasjon. Vår prosjektleder samarbeider med deg om å implementere det som trengs og sikre at bedriftens nettsted underbygger forretningsreiseprogrammet.

«Jeg jobbet med Isha, Ashley og Gus, som var et drømmeteam! Alt var klart og tydelig. De satt opp en realistisk tidsplan, og alle behovene våre ble oppfylt raskt og effektivt. Jeg er utrolig fornøyd med hele prosessen, og vi ser frem til å komme i gang. Takk!»

− Undersøkelse om kundetilfredshet etter innfasingsprosessen, 2020

Vi vet at kravene til et reiseprogram kan variere basert på bedriftens størrelse, bransje, beliggenhet, språk og eksisterende infrastruktur, og vårt ekspertteam kan tilpasse programmet etter bedriftens behov. Mindre bedrifter som raskt kan gjøre endringer, kan være innfaset allerede i løpet av en uke. For større bedrifter med eksisterende programmer kan det ta rundt åtte uker. Over 1500 fornøyde kunder ble innfaset i fjor. Se denne korte videoen for å finne ut hva de synes om våre implementeringseksperter og innfasingsprosessen.

«Hele prosessen var svært enkel. Egencia var flinke til å følge opp og sørge for at alle oppgaver ble løst, så vi kunne fortsette innfasingen. I oppstartsuken var Jennifer og teamet raske til å imøtekomme behovene våre.»

− Undersøkelse om kundetilfredshet etter innfasingsprosessen, 2020

Din partner for et vellykket forretningsreiseprogram 

Account Managers jobber tett med implementeringsteamet for å få en smidig overgang til den neste fasen. Din Account Manager er ikke bare en strategisk partner, men fungerer som et medlem av teamet ditt − en som hjelper deg med analyser og anbefalinger, overvåkning av forretningsreiseprogrammet og med å effektivisere driften samt spare mer.

«Min Account Manager hjelper meg med den strategiske planleggingen for kommende arrangementer, som bestilling av reiser til møter og konferanser samt gruppereiser. Disse blir nå lansert og implementert.»

− JJ Giachetti, Corporate Travel Manager, Umpqua Bank

Lurer du på hvordan de reisendes bestillingsatferd påvirker online-andelen? Er du usikker på om de ansatte bør leie bil eller bruke samkjøringstjenester? Trenger du tips til hvordan du bruker Egencia Analytics Studio? Din Account Manager kan gi deg råd om hvordan du optimaliserer og får mest mulig ut av forretningsreiseprogrammet ditt.

«Vår Account Manager hos Egencia er fantastisk. Hun brukte rapporteringsfunksjonen til å vise etterlevelsestrender for ulike reisegrupper og påpekte problemer, som brudd på reisepolicyen og bestilling nær avreise, som vi nå kan bli kvitt.»

− Lisa Murphy, Business Operations Team Leader hos James Fisher Marine Services Ltd.

Reiseeksperter som er med deg hele veien 

En av de største fordelene med å ha et administrert forretningsreiseprogram er å kunne hjelpe bedriftens forretningsreisende. Med kundetilfredshet på 94 % kan du føle deg trygg på at vår kombinasjon av teknologi og mennesker hjelper deg hele veien. Vi er det eneste forretningsreisebyrået som eier vår egen teknologi. Dette gjør det enkelt for reisende og reisebestillere å kontakte kundeservice eller avbestille og endre reiser på nettet eller i Egencia-appen. Du får også en sømløs opplevelse ved at reisende, reisebestillere og konsulenter bruker den samme plattformen.

«Innsatsen fra kundeservice har vært til stor hjelp. Takket være dem har alt blitt enklere. Vi vil gjerne takke alle medlemmer av Egencia-teamet.»

− Maria Miro, Travel Officer, Shiseido España SA

Vi jobber ut fra prinsippet «kjenn meg, husk meg, gi meg rask hjelp». Teamet vårt består av over 2600 reisekonsulenter, som er tilgjengelige døgnet rundt, hele året. De kan når som helst kontaktes med ett klikk i appen eller per telefon. Våre forretningsreiseeksperter holder til i over 65 land og snakker til sammen flere enn 30 språk.

«Jeg må bare fortelle om den fantastiske hjelpen jeg fikk av Kelly. Hun var tålmodig, empatisk og forståelsesfull.»

−  Production Sales Specialist, elektronikkselskap

De fleste av våre reisekonsulenter har dessuten flere år − og ofte tiår − med erfaring fra forretningsreisebransjen. Vulkanutbrudd på Island, eller snøstorm om våren? De har hjulpet reisende med å håndtere nesten alle type situasjoner på en trygg og sikker måte.

«Jeg måtte bare skrive en kort melding for å la Egencias ledelse får vite hvor stor pris jeg satt på den fantastiske hjelpen jeg fikk fra Nicole. Hun gikk gjennom alle alternativene, fant en perfekt løsning og gjorde det hun kunne å få meg tilbake til familien min. Hun tilbød seg også å følge med på en forventet flykansellering og sørget for å få en refusjon. Dermed sparte bedriften store reisekostnader.»

−  Senior Director, konsulentfirma

Egencia Connect Community

Egencia Connect Community er et omfattende nettsamfunn som gir deg tilgang til et globalt nettverk av rundt 800 Travel Managers. Medlemmene deltar i profesjonelle utviklingsseminarer samt diskusjoner om forretningsreiser, og de kan få fordeler. Som medlem av nettsamfunnet kan du dele beste praksiser og få verdifull informasjon om emner som kan være nyttige for forretningsreiseprogrammet ditt.

«Egencia Connect gir meg tilgang til nyttig og innsiktsfull informasjon. Jeg har stor nytte av all kommunikasjonen.»

− Travel manager, finansbransjen

Egencia Connect Community lanserer jevnlig nye funksjoner, som eksklusive spørsmålsrunder med ledelsen, produktoppdateringer, nyttige opplæringsvideoer og spesialinformasjon om COVID-19 med de siste oppdateringene.

Bedre forretningsreiser

I snart 20 år har vi hjulpet kundene våre med å lansere, utvikle og optimalisere forretningsreiseprogrammene sine. Våre forretningsreiseeksperter er her for å hjelpe deg med å effektivisere forretningsreiseprogrammet ditt.

Bli med på et av våre nettarrangementer for å få mer informasjon.

Var dette innholdet nyttig?
0

Er du på utkikk etter bedre løsninger for forretningsreiser? Kontakt oss.