Skip to main content

Connect Community lanseres for å støtte Travel Managers

Egencia lanserer Connect Community for å støtte Travel Managers

2 min
Publisert: 08 September 2020
Enhanced Connect community

Egencia hjelper Travel Managers over hele verden ved å gjøre Egencia Connect Community enda bedre og tilby ny opplæring i administrasjon av forretningsreiser.

Det nye og forbedrede Egencia Connect Community gir Travel Managers tilgang til reiseprogram-støtte, nettverksbygging, diskusjonstråder, ekspertkunnskap og globale reisevarsler.

Seattle, Wash., 8. sep. 2020 – I dag lanserer Egencia® det avanserte Egencia Connect Community. Gjennom deling av kunnskap, beste praksiser og opplæringsprogrammer gjør Egencia det mulig for Travel Managers å hjelpe bedriftene sine gjennom de store endringene i forretningsreisebransjen som følge av COVID-19.

Travel Managers får en stadig viktigere rolle når det gjelder å forme tilnærmingen til og kulturen i forretningsreiseprogrammene. De trenger mer enn noensinne hjelp fra pålitelige samarbeidspartnere for å få tilgang til den nyeste informasjonen, kunnskapen og tenkemåten, slik at det skal bli enklere å ta viktige avgjørelser både på kort og lang sikt.

«2020 har virkelig endret rollen og jobben til Travel Managers. Selv om kostnad og reiseopplevelse fremdeles er en viktig del av forretningsreiseprogrammet, har bransjen nå møtt på nye utfordringer og nye forventninger som gjør at Travel Managers må være forberedt, planlegge, koordinere og hele tiden følge med på fremgangen. Vi kan si at Travel Managers har fått en ny strategisk viktighet i de fleste bedrifter», sier Mark Hollyhead, president i Egencia.

«Det er svært viktig å samarbeide med andre Travel Managers for å komme seg gjennom disse usikre tidene. Med Connect Community og opplæring innen administrasjon av forretningsreiser hjelper Egencia Travel Mangers med å håndtere eventuelle utfordringer.»

Egencia Connect Community

Egencia Connect Community har siden 2017 lagt til rette for at Travel Managers skal kunne samarbeide, dele beste praksiser og gi Egencia tilbakemeldinger på nye løsninger. Med den nye, avanserte versjonen av nettsamfunnet kan kundene nå stille spørsmål direkte til Egencia, bruke kunnskapsbasen, bli med i diskusjoner og teste nye produkter. Travel Managers med gjestetilgang kan også ta del i opplæring, og de vil snart få tilgang til nettverksbygging samt globale reisevarsler.

Egencia Connect Community er tilgjengelig på engelsk, og har egne diskusjonsgrupper på både fransk og tysk. Opplæringen i administrasjon av forretningsreiser er tilgjengelig fra i dag.

Om Egencia

Egencia begynte med å revolusjonere reiseteknologibransjen, og vi har ikke sett oss tilbake siden. Vi ble opprettet med det formål å tilby bransjens beste opplevelse for administrasjon av forretningsreiser, og vi fortsetter å investere for å gjøre løsningene våre enda bedre, raskere og enklere å bruke. Finn ut mer på egencia.no, og følg oss på Twitter og LinkedIn.

Var dette innholdet nyttig?
0

Er du på utkikk etter bedre løsninger for forretningsreiser? Kontakt oss.