

Plattformløsninger for forretningsreiser
Følg bransjelederen. Én plattform. Én løsning for alle dine forretningsreisebehov.

Ledende innen reiseteknologi
Egencia var banebrytende når det gjelder måten digitale forretningsreisebyråer opererer på. Våre teknologiske nyskapninger leverer løsninger for forretningsreisende og -reiser på en brukervennlig og gjenkjennelig måte.
Vi gir deg den beste forretningsreiseopplevelsen ved å kontinuerlig utvikle måten forretningsreiser fungerer på for deg. Vi gjør dette ved å benytte oss av
- et nettverk av leverandører for ikke bare flyreiser, tog, leiebiler og hoteller, men også de andre behovene reisende har (som lounger, wi-fi og informasjon om reisemålet)
- forretningsreiseprogramvare som er kompatibel med reiseprogrammet ditt og hjelper deg med å spare tid på reiseregninger
- prediktive analyser som gir deg og dine reisende det beste reiseutvalget
- kundeservice som understøttes av kunstig intelligens
- en plattform på tvers av alle slags kanaler – begynn å bestille en reise på én enhet og fullfør bestillingen senere på en annen enhet
Besparelser og analyser
Du trenger ikke lenger å bruke timer på å samle data fra ulike regneark. Vi gjør den vanskelige jobben for deg og sentraliserer reiseprogramdataene dine online og offline på plattformen vår, slik at du har alt på ett sted.
Denne solide løsningen gir deg dataanalyser som kommer rett fra plattformen vår. I stedet for å være avhengig av ulike tredjepartsverktøyer kan du spare tid med vår sentraliserte tilnærming, som viser deg dynamiske visuelle rapporter om hvordan reiseprogrammet ditt ligger an, og hjelper deg med å finne sparemuligheter.

Egencias mobilapp
Vår bransjeledende mobilteknologi gir alle brukere tilgang til praktiske funksjoner – både reisende, godkjennere, reisebestillere og Travel Managers. Vi oppdaterer og forbedrer stadig appen vår for å gi reisende den beste bestillingsopplevelsen samt reiseruter og varsler. Vi tilbyr også funksjoner kun for mobil, som spesielle hotellpriser og alternativer for bakketransport.
Travel Managers og reisebestillere kan se reisendes bestillinger og administrere reiseruter på farten, godkjenne eller avslå reiser på bare et par trykk i appen eller følge med på og spore reisende over hele verden med Traveler Tracker.


Policy og godkjennelse
Vi gjør det lett å administrere reisepolicy og godkjenne reiser ved å raskt vise reiseruten til de reisende på tvers av alle bestillingskanaler. Reisepolicyen og godkjenningsprosessen til bedriften din er også synlig, automatisert og integrert på plattformen, slik at det finnes intuitive og visuelle retningslinjer som hjelper reisende å rette seg etter policyen uansett hvordan de bestiller.
En kunde som har hatt utbytte av plattformen vår er Alexander Mann, som oppnådde over 87 % policyetterlevelse. Takket være bedre oversikt over reisepolicy og godkjennelse samt selvbetjente funksjoner kan Alexander Manns Travel Managers effektivt rapportere om reisekostnader, manglende etterlevelse og reiseatferd. Når det gjøres noen policyendringer, kan de umiddelbart legge dem til i bestillinger online, offline og i appen slik at reisende alltid har full oversikt over bedriftens reisepolicy.
Reisendes sikkerhet – risikohåndtering
Sikkerhetsrisikoer på reiser, alt fra uforutsigbare værforhold til streik eller politiske hendelser, finnes overalt og kan oppstå når som helst. Dette understreker hvor viktig det er for kunder å ha en risikohåndteringsløsning som tilbyr oppdaterte nyheter, tydelig og konsis informasjon, sporing av reisende samt medisinsk hjelp og sikkerhetstjenester.
Reiser til visse reisemål kan utgjøre en uakseptabel risiko for bedriften din, og du kan begrense slike reiser etter behov. Vi sender Travel Managers daglige varsler og informerer om hendelser som kan ha innvirkning på reiser ved å sende spesielle varsler som inkluderer en liste over reisende som er berørte. Travel Managers kan også hente ut en liste over reisende fra Traveler Tracker på PC eller i appen når det oppstår en nødsituasjon.
For kunder som har behov for enda mer hjelp når det gjelder risikohåndtering, samarbeider vi også med flere leverandører av risikohåndtering.


Leverandørnettverk
Vårt omfattende utvalg er bygget på et stort nettverk av globale distribusjonssystemer (GDS) som samler lavprisinnhold, togselskaper og hoteller. Denne fremgangsmåten er helt avgjørende for det kundene våre vil ha: et utvalg av lokale, relevante reisealternativer verden rundt.
Når det kommer til bestilling av reiser er det flott å ha et stort utvalg, men for bedriftskunder vet vi at det er av største betydning å kunne tilby relevante, prefererte priser så raskt som mulig for å redusere tiden som brukes på å bestille.
Vi har over 500 000 hoteller i utvalget vårt, og vi kan tilby Egencia-prefererte priser på over 35 000 av disse. Dette omfatter fasiliteter som frokost, wi-fi og parkering, og prisene er forhandlet frem eksklusivt for forretningsreisende. Vi kårer også de 100 beste hotellene for forretningsreisende, i en årlig prisutdeling som anerkjenner de mest kundefokuserte hotellene over hele verden.
Vi har brukt de siste 20 årene på å bygge opp langvarige samarbeid med leverandører innenfor alle områder av reisebransjen, og leverandørene våre tilbyr tjenester i flere enn 30 000 byer i over 200 forskjellige land.
Anbefalt til deg
Trenger du bedre reiseadministrasjonsløsninger?
Vi kan hjelpe deg.